Помощ

Безплатна доставка при покупка над 90лв. в рамките на 24 часа за всеки артикул поръчан чрез онлайн магазина! Доставката се извършва с куриерска фирма Спиди (Speedy) на територията на Република България. Срокът за доставка на продукта от електронния магазин е до 1 работен ден с изключение на събота, неделя и официални празници, където доставката се извършва в първия работен ден след тях.

Цени за доставка до офис на Спиди (Speedy) или до адрес на клиента:

до 2.00кг.
от 2.00кг. до 5.00кг.
от 5.00кг. до 10.00кг.
от 10.00кг. до 15.00кг.
от 15.00кг. до 20.00кг.
над 20кг.
-
-
-
-
-
-
5.99лв.
6.99лв.
7.99лв.
9.49лв.
10.99лв.
11.99лв.*
* 0.60 лв за всеки килограм над 20кг.
 

Поръчка на артикул през интернет магазина dress4less.bg се осъществява по следните начини:

След като е избран желаният артикул и размер, се натиска бутон ДОБАВИ В ПОРЪЧКА, при което артикулът автоматично се добавя във Вашата количка. Може да продължите с пазаруването и да добавяте нови продукти или да се пристъпи към оформяне на поръката. Въвеждат се данни, необходими за коректното изпълнение на поръчката - имена, град, адрес (или офис на куриер) и телефон за връзка, след което следва потвърждение на покупката. Клиентът получава на електонната си поща съобщение за направената поръчка с информация за основните характеристики на заявената стока, нейната продажна цена и адрес за доставка. Представител на dress4less.bg ще се свърже с Вас за потвърждение на поръчката и адреса на доставка. Поръчка може да се направи и на телефон 0 700 800 44 или от менюто БЪРЗА ПОРЪЧКА в детайлната страница на продукт

Заплащането на поръчан артикул или артикули се осъществява с наложен платеж на куриер на Спиди при получаването и одобряването на стоката от страна на клиента. Клиентът има право първо да отвори, пробва или премери поръчания от него артикул и чак тогава да го заплати на куриера.

Всеки един продукт от сайта dress4less.bg може да бъде заменен в рамките на 30 дни от датата на неговото получаване. Това е с 16 дена по-дълъг срок от този който е по закон. За да се възползвате от правото на замяна, то продукта не трябва да е носен и да е в същия вид в който сте го получили (с етикети и опаковка). Ако желаете да замените продукт който сте получили може да ни се обадите всеки работен ден от 9:00 до 18:00 на телефон 0 700 800 44 и изберете опция 2 от менюто. Наш сътрудник ще ви разясни процедурата по замяната на продукта!

Клиентът има право първо да отвори, пробва или премери поръчания от него артикул и чак тогава да го заплати на куриера. В случай, че констатира явни недостатъци, незабавно да информира лицето извършващо доставката и да откаже доставения му артикул. Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по - късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци. Търговската гаранция предоставена от Производителя/Вносителя e 2 години след направената покупка, като следва да бъде уредена от продавача. Търговецът декларира, че отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно чл.120 от ЗЗП. Потребителят има право да предяви рекламация на всяка закупена стока, като поиска извършване на безплатен ремонт на стоката. Срокът за уреждане на рекламацията е 30 дни от датата на предявяването й, респективно от завеждането в регистъра за предявените рекламации. Потребителят има право да предяви рекламацията, независимо от предоставената търговска гаранция, съгласно Закона за защита на потребителите. Търговската гаранция покрива проявени дефекти въпреки правилната употреба на обувките. 

Проявени дефекти, даващи основание за рекламация:

  •  сцепване на лицевия матирал /саята/
  •  пречупване на ходилото
  •  разцепване на ходилото
  •  падане на форта
  •  повредени ципове
  •  счупване на кленката или металната пластина в камерната част на обувката

 Метод за удовлетворяване на гаранционните претенции:

  •  поправяне на дефекта чрез ремонт на артикула в срок до 30 дни от датата на приемане на гаранционната претенция.
  •  ако поправката е невъзможна – следва замяна на стоката с друга от същия вид.
  •  в случай на липса на същия по вид стока, следва замяна с друга по избор на клиента. В случай на разлика в цената, същата следва да бъде заплатена от него.

Рекламации не се приемат при опит за увреждане и дефекти, които са в следствие на неправилна употреба и поддържане или са причинени умишлено!

Гаранцията не покрива загубени или липсващи елементи, охлузвания и драскотини по тока, подметката и външната страна на обувките.


Пропускането на вода не се счита за рекламация по смисъла на тази гаранция.

Телефон за рекламации0 700 800 44 (тарифата е според абонаментния ви план)